Իրանը պատրաստվում է հակահարված տալ Միացյալ Նահանգներին Մերձավոր Արևելքում՝ հաղորդել է Իսլամական հեղափոխության պահապանների կորպուսի Telegram ալիքը։ Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ «ամերիկացիները սխալ հաշվարկներ են արել», քանի որ Իրանը նախկինում տարհանել էր բոլոր նյութերը երեք միջուկային օբյեկտներից, որոնք հարված էին ստացել ԱՄՆ-ի կողմից։               
 

Այսերի բնաշխարհը

Այսերի բնաշխարհը
09.09.2016 | 09:43

Հայաստանի նկարիչների միության առաջին հարկի ցուցասրահում օգոստոսի 12-ին բացվեց գեղանկարիչ «Այսեր Մաթևոսյանի հայկական բնաշխարհը» խորագրով ստեղծագործությունների անհատական ցուցահանդեսը, ինչն էլ առիթ էր հանդիպելու նկարչին:


«ՆԿԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԻ ՍՈՒՐԲ ԽԱՉ Է»


-Ամառ է, շոգ է, և, այնուամենայնիվ, ցուցահանդեսիդ բացման օրը դահլիճում եռուզեռ էր, գուցե կտավներիցդ արտածվող զո՞վն էր մարդկանց գրավել:
-Եթե մարդիկ այսօր այստեղ են, և որքան տեսնում եմ, չեն շտապում լքել ցուցասրահը, ապա այն հաջողված է:
-Նկարիչ դառնալու սրբազան պահը ե՞րբ է բախել դուռդ:
-Նկարչի կոչումը ի վերուստ է տրվում, դեռ մանկուց եմ սիրել նկարչությունը, սա մի սուրբ խաչ է, որը նկարիչը տանում է իր ողջ կյանքում: Այսօր, իհարկե, հիշում եմ ինձ դասավանդած հիանալի մարդուն, նկարչին և մանկավարժին՝ Հակոբ Անանիկյանին: Հիշում եմ ուսանողական տարիներս Երևանի գեղարվեստաթատերական ինստիտուտում:
-Ասա, խնդրեմ, արդարացվա՞ծ էր կերպարվեստի և թատերական արվեստի ուսուցումը նույն հարկի տակ:
-Դա մի շշմելու միջավայր էր, մի զարմանալի խառնարան: Մենք շփվում էինք միմյանց հետ, և այդ փոխշփումը հարստացնում էր երկուստեք: Անհասկանալի է, թե ինչու բաժանեցին թատերական արվեստի և կերպարվեստի ինստիտուտների:
-Դասախոս-մանկավարժի և նրա սաների միջև ի՞նչն է ավելի կարևոր:
-Մանկավարժ լինելուց առաջ կերպարվեստ ուսուցանողը պետք է իր սանի ընկերը լինի, բազմափորձ և հոգատար ընկերը: Չէ՞ որ ընկերությունը հենվում է անկեղծության վրա: Հակոբ Անանիկյանից բացի, ինձ դասավանդել են Վարդգես Ստեփանյանը, Վռամշապուհ Շաքարյանը, Մասիս Գրիգորյանը, Հմայակ Ավետիսյանը, Մկրտիչ Սեդրակյանը: Նրանք մեզ համար նախ ընկեր էին, որոնց հետ շատ բան կարող էինք կիսել, հարստանալ փոխադարձաբար:
-Նկարը ստեղծվում է հոգու և մտքի էներգիաների համաձուլումից: Քեզ համար ո՞րն է առաջնայինը:
-Առանց հոգու չկա կերպարվեստ, իսկ ի՞նչ է անում նկարիչը. նա բնության և մարդկային ներաշխարհների պատկերման միջոցով զրուցում է արվեստասերների հետ, մարդկանց հետ: Ավելացնեմ, կանխելով սպասված հարցդ. իմ արվեստում չկան կոնկրետ ազդեցություններ, սակայն ոգեշնչված եմ Վարդգես Սուրենյանցի և Էդուարդ Արծրունյանի գործերով:
-Ցավոք, փայլուն վարպետ Արծրունյանը այսօր էլ, ինչպես կենդանության ժամանակ, ըստ էության, անծանոթ է արվեստասեր հանրությանը:
-Շատ եմ ցավում դրա համար, բայց մեղքն այստեղ հիմնականում լրատվամիջոցներինն է: Տեսեք, ցուցահանդեսը բացված է և կարծես հաջողված է, սակայն որևէ հեռուստաընկերություն չբարեհաճեց այն լուսաբանել: Սա, ցավոք, օրինաչափություն է այսօր: Ես ի՞նչ է, պետք է Աբովյան-16 հասցեում, Հայաստանի նկարիչների միության շենքի առաջ մի արկածախնդրական շոու կազմակերպեի և դառնայի օրվա հակահերո՞սը: Կասկած չունեմ, որ բոլոր հեռուստաընկերությունները կլուսաբանեին այն: Շատ եմ վրդովված:

«ՑՈՒՑԱՀԱՆԴԵՍՈՒՄ ՈՂՋ ՀԱՅԱՍՏԱՆՆ Է ԵՎ ԻՄ ՀԱՅՐԵՆԻ ԳԵՂԱՐՈՏ ԳՅՈՒՂԸ»


-Նկարիչը կարո՞ղ է միայն մասնագիտական պարտքին տուրք տալով կանգնել կտավի առաջ:
-Հայրենիքս շատ եմ սիրում, սիրում եմ նրա մարդկանց, հատկապես քարից քրտինքով հաց քամող մարդուն եմ սիրում և ակնածանքով եմ վերաբերվում նրան: Ինչո՞ւ, քանի որ նրանք են պահպանում Հայաստանի, այս չքնաղ երկրի դիմագիծը: Ցավոք, նրանք՝ երկրի ողը հանդիսացող մարդիկ, այսօր մոռացության են մատնված:
-Ցուցահանդեսդ կոչվում է «Հայրենի բնաշխարհ»: Որտեղի՞ց է հայրենի բնաշխարհը սկիզբ առնում:
-Այստեղ Լոռին է պատկերված, Սյունիքը, Արցախը, առհասարակ ողջ երկիրը, նաև իմ հայրենի Գեղարոտ գյուղը:

Զրույցը՝ Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆԻ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 3044

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ